piątek, 13 grudnia 2013

Miniminimini :) aturka :D

Tak bardzo pragnęła miłości...
Jego miłości

Niebawem pojawi się świąteczna miniaturka, przynajmniej taką mam nadzieję :) już trochę napisałam :) Mam teraz dziwny okres w życiu. Ciągła nauka mnie dobija. Mam wahania nastrojów. Cieszę się ze Świąt i ze Studniówki, ale są rzeczy i osoby, które mi wszystko psują. 
A poza tym to miłość jest do bani! 
Jak to możliwe, że ktoś po raz kolejny wchodzi do twojego życia i mimo tego, że kiedyś cię zranił i wiesz, że zrobi to jeszcze raz, ty i tak mu na to pozwalasz? 
Mimo to miniaturkę postaram napisać się wesołą ;)
Przepraszam, że tak długo się nie pisałam :* 

48 komentarzy:

  1. To miłość na to pozwala :)
    Kurcze, studniówka :) Mój brat ma w tym roku:)
    A jak czujesz się po próbnych maturach? :)
    Cieszę się, że wróciłaś choć na chwilkę <3
    *Oby wszystko Ci się poukładało ;3

    "Człowiek jest do wszystkiego w stanie przywyknąć. Wytrzymuje ból, zrywa kontakt, zaczyna, zapomina, zdarza mu się zaprzepaścić największe namiętności. Ale czasami wystarczy byle głupstwo by się przekonać, że te drzwi tak na prawdę nigdy nie zostały zamknięte na klucz." - Federico Moccia

    OdpowiedzUsuń
  2. I i dlatego jest do bani :) nie chcę po raz kolejny cierpieć, ale nie chcę się też wycofać :)
    Studniówka <3 przynajmniej próby poloneza mi wychodzą :)
    Maturka poszła lepiej niż się spodziewałam :) najbardziej jestem zadowolona z rozszerzonej chemii :)
    A ja się cieszę, że tu jesteś <3 i czekasz :)
    Twoje komentarze mnie budują i wiem, ze teraz na 100% muszę dodać tą miniaturkę ;)
    Piękny cytat :) sama prawda :)
    Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bez niego źle, z nim jeszcze gorzej" :D
    Masz już kreację na bal? :)
    Piszesz tak świetne opowiadanie, że nie sposób odpuścić sobie czekanie ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! :) już nie mam siły do tego :)
    Mam nawet dwie i nie mogę się zdecydować :P mój brat mówi, że to zachowanie typowej kobiety :) ale sam rok temu jak wybierał garnitur na własną studniówkę zachowywał się jak baba :D
    :) trzeba wiele rzeczy poprawić w tym opowiadaniu :) a poza tym jesteś lepsza ode mnie! :*<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój brat ma tak samo ;D Mama mówi: Gorzej niż panna na wydaniu. :D
    Co Ty chcesz tu poprawiać? :D
    Śmiem zaprzeczyć:P Nie jestem lepsza od Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny przykład, że mężczyźni są równie wybredni co kobiety albo gorzej :D
    Jest dużo błędów :) chyba bym zmieniła wiele rzeczy gdybym pisała je jeszcze raz :)
    Skromna jesteś :):* ale naprawdę masz większe doświadczenie :) i co najważniejsze nie zaniedbujesz czytelników :) a ja jestem okropna pod tym względem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie ;D
    Błędów? Chyba ortograficznych :P Które zdarzają się każdemu :)
    Chyba piszesz dłużej ode mnie, jeśli chodzi o doświadczenie :P Jakbyś nie chciała mieć i zamartwiać się własnym życiem to też poświęciłabyś się tylko blogowi i nauce :)
    Nie jesteś okropna, masz swoje życie, które potrzebujesz poukładać i w tym momencie pisanie bloga Ci w tym nie pomoże :) chyba wszyscy to rozumieją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci Truskaweczko <33
    Już coś długo układam to życie a końca tej układanki nie widać :)
    Ta cholerna miłość z moim cholernym Michałem mnie wykończą :)
    Mam dużo pomysłów, gorzej z realizacją :) ale postaram się spiąć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie masz za co :P
    Czasami potrzeba więcej czasu :) cierpliwości ;)
    Teraz święta, trochę wolnego, odpoczniesz sobie, coś naskrobiesz na blogu ;D Będzie git :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym zaprosić Cię na swojego bloga narcotic-story.blogspot.com Z tego co widzę, to dawno nic nie pisałaś, ale jak tylko coś wrzucisz - chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do siebie :*
    http://believe-for-destiny.blogspot.com/
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Po maturze już? :) Jak tam? ;>
    Możemy się spodziewać, że wrócisz niebawem z opowiadaniem? :)
    Tęsknimy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze polski ustny mi został :) mogło być lepiej, ale źle też nie jest :D
      Nie wiem jeszcze kiedy wrócę, ale pewnie jakoś na początku czerwca :)
      W ogóle jak miło <3 myślałam, że nikt tu już nie zagląda :)
      Ja też tęsknię i dziękuję bardzo, ze jesteś :*
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. A i ja też czekam :D :*
    Powodzenia na ustnym polskim :)
    A jaki język obcy wybrałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :*
      Dziękuję :*
      Angielski oczywiście :) ustna 100%, pisemna raczej też :D

      Usuń
    2. O jaa :D zdolna jesteś! :)
      Potem studia? :)

      Usuń
    3. Łatwa była :D też byś dała radę! :)
      Tak :) już się zarejestrowałam na Uniwersytet Medyczny w Łodzi, bo z tym miastem wiąże przyszłość :) no a druga opcja to Politechnika :D zobaczymy jak będzie :)

      Usuń
  14. Daj spokój xD Ja będę zdawać tą nową maturę to chyba obleję wszystkie egzaminy po kolei xD
    Wy teraz to przynajmniej ten polski ustny łatwiutki macie (a reszta to jeszcze nie mam porównania co do nowej matury), bo pracy się wyuczysz i mówisz a my idziemy dosłownie na żywioł i co będzie, to będzie. xD Losujemy pytanie, które może być nawet z pierwszej klasy gimnazjum xD nawet nie wiadomo z czego konkretnie się przygotowywać xd
    A o angielskim to nawet nie mam co mówić bo ja chyba tylko wyglądam na taką, co rozumie angol :D
    A studia - ambitnie widzę:) jakie kierunek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się na zapas! :D dobrze będzie! :) jesteś mądrą dziewczyną :* to nie jest takie straszne :)
      No niby łatwy ale trochę stresu, zapomnisz jedno słowo i klapa. Poza tym za prezentacje jest 5 pkt więc żeby zdać i tak trzeba odpowiedzieć na pytania :) no ale oczywiście wy macie przeje*ane za przeproszeniem :D mamo dziękuję, ze jestem z rocznika 95 :D
      Serio był super łatwy :D ja nie chodziłam na żadne korki a świetnie mi poszło :)
      Stomatologia, farmacja, analityka medyczna :) w takiej kolejności, zobaczymy czy się dostanę :D a na politechnice inżynieria biochemiczna i biotechnologia :)

      Usuń
    2. Okaże się za dwa lata :)
      A jaki temat wybrałaś? ;>
      Mój rocznik to jest dosłownie w czarnej du*pie xD Zaczną się oblane matury z ustnego polskiego :D
      Bo zdolna jesteś to Ci korki nie potrzebne ;)
      Życzę Ci abyś dostała się na ten najbardziej upragniony kierunek :* :)

      Usuń
    3. Duuużo masz jeszcze czasu :)
      "Idealiści i marzyciele w literaturze polskiej. Scharakteryzuj sposoby kreowania takich bohaterów w utworach z różnych epok." :) moi bohaterowie to Kordian, Rzecki, Wokulski, Ochocki, Judym i Baryka :) trudne zadanie przede mną :D
      Ty na pewno zdasz! :)
      Nawet czasu na te korki nie było :)
      Dziękuję:* wyniki 27 czerwca więc czekamy :D

      Usuń
  15. Chyba ciężki temat :D a bohaterów wcale nie kojarzę xD
    Mam nadzieję, że zdam :D Tylko jak na razie, poza obowiązkowymi, to nie wiem co zdawać :x a na początku drugiej klasy musimy się zadeklarować O.o bez sensu. A jak mi się coś odmieni?
    To czekamy na wyniki :) Oczywiście jak dostaniesz to musisz się nam tu wszystkim pochwalić :D
    A tak właściwie, to jak tam wrażenia po studniówce? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero w pierwszej klasie jesteś więc nic dziwnego :) powiem tylko, że Lalkę muszę znać bardzo dobrze :)
    Bez sensu to jest. Właśnie, a jak Ci się odmieni? CKE jest beznadziejne! :D
    Pochwalę się nawet jak nie będzie czym :D
    Było cudownie *.* piękny lokal, genialna orkiestra, wszyscy się super bawili :D mój partner też zadowolony więc lepiej być nie mogło xd poprawiny na drugi dzień też się baaardzo udały :D
    A właśnie jak tam w pierwszej klasie? Ciężko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię czytać taki lektur :x A ostatnio polonista powiedziała nam, że my nie będziemy musieli czytać Potopu, bo nie jest już obowiązkowy czy coś, ale pewnie coś innego nam dołożą.. :D
      Ale ja i tak nie wiem co mam ze sobą zrobić w przyszłości :x :D
      Cieszę się, że dobrze bawiłaś się na studniówce ;) Wspaniałe wspomnienia na pewno :)
      A w pierwszej klasie... Wydaje się być całkiem spoko :P jakby nie patrzył na przedmiot którego bardzo nie lubię i przez to słabo mi idzie ;p albo słabo mi idzie i dlatego nie lubię xD A konkretnie to historia.. O mamo O.o Usypia lepiej niż leki nasenne xD Na pozostałe przedmioty nie narzekam aż tak :) I mama też nie narzeka, i jest nawet zadowolona chyba :D więc nie jest źle (na razie) :D
      A tak przy okazji, co sądzisz o studiach fotograficznych? :D
      Robię sobie rozeznanie w terenie xD

      Usuń
    2. A kto lubi je czytać? :) Przynajmniej ja nie znam takiego człowieka :D moja polonistka bardzo nas cisnęła :/ co tydzień nowa lektura była, a i tak nikt nie czytał :D
      Jak wam Potop wycofali to się cieszcie xd nam na maturze dowalili :/ jak nazłość normalnie :) jak ja kocham to CKE <3
      Z miłością do historii trzeba się urodzić :D ja tam ją lubię a na dodatek miałam lajtowego nauczyciela :3 powiem Ci, że chętnie bym teraz poszła na tą historię :D
      Jak mama nie narzeka to jest bardzo dobrze :D
      Co myślę? :) jeśli lubisz to robić i bardzo chcesz na nie iść to się nie zastanawiaj :) ja bardzo żałuję, że poszłam na bio-chem i teraz całe życie muszę się męczyć z tymi przedmiotami:/ nie wybrałam marzeń to teraz mam za swoje :) także jeśli chcesz być fotografem to nim bądź xd chociaż masz jeszcze czas i może pojawić się w Twoim życiu inny interesujący kierunek :)

      Usuń
    3. I jeszcze zapomniałam :) przy wyborze studiów i jakimkolwiek innym nie słuchaj innych osób! Rób tak jak Ci serce podpowiada :D wtedy przynajmniej będziesz miała poczucie, że robisz to co chcesz i to co lubisz :) nic na siłę i nie staraj się zadowolić rodziców :) oni kiedyś mogli wybierać więc niech teraz nie robią tego za Ciebie.

      Usuń
  17. My w pierwszej klasie mieliśmy raptem dwie lektury xd za to w drugiej będziemy mieć całą masę :x A polonistka nam mówiła, że teraz na pewno Potop będzie na maturze bo od następnego roku będzie wycofany ;)
    Sama już nie wiem :) Fotografia to moje hobby, pasja ;3 ale czy to ma przyszłość?
    Najpierw obstawiałam psychologię, potem architekturę, geodezja a teraz wpadłam na fotografię xD Nie wiem za co się brać :x wiem, że chcę żeby miało to związek z matematyką <3 to taki piękny przedmiot :D *.*
    I dziękuję za rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz zdawała rozszerzoną matmę to otwiera się przed Tobą mnóstwo możliwości :) a na decyzję masz jeszcze czas :)
      Myślałam, że osoba, która pisze bloga woli bardziej polski od matmy :D

      Usuń
    2. Gdy zaczynałam pisać bloga to rzeczywiście wolałam polski :D bo matematyka średnio mi szła w gimnazjum :) A to, że w liceum wszytko mi się wywróciło, to nie oznacza, że polskiego już nie lubię:P bo lubię tylko chyba nie aż tak jak kiedyś... Blog i polski to taka cicha przyjaciółka, a na matematyce coś się dzieje <3

      Usuń
    3. Kurde xD Zalogowana jestem na innym koncie, ale to nadal ja (Truskaweczka ♥ ;*) :D

      Usuń
    4. A i chciałam Ci jeszcze powiedzieć, że mamy już czerwiec i ja czekam :D haha ;D
      <3

      Usuń
    5. ahh ta matma :D ile ja miałam z nią problemów w LO :D
      Wiem, że czerwiec, ale jakoś ciężko znaleźć motywację :D i jakoś nie wiem jak się odnaleźć ponownie w tym samym opowiadaniu i je kontynuować bo mi się trochę pomieszało :) szczerze to mam pomysł na coś zupełnie innego xd

      Usuń
    6. Ja ją uwielbiam <3
      Mam nadzieję, że obudzi się w Tobie stara motywacja ;3 Opowiadanie było genialne i jestem ciekawa zakończenia ;p
      Może załóż nowego bloga i tam realizuj nowe opowiadanie, a tu może kiedyś uda Ci się wrócić :)

      Usuń
    7. Ja jakoś nie miałam ulubionego przedmiotu, wszystkie były beznadziejne :D miałam być sportowcem! :) a wciągnęłam się w jakiś bio-chem why??
      Jak tak teraz je czytam, to bym zmieniła kilka rzeczy, a do genialności mu brakuje duuuuuuużo :D jeśli go nie dokończe, to osobiście napisze Ci jak miało się wszystko skończyć :)
      Potrzebuje ogromnej dawki motywacji! D
      Myślę, że to dobry pomysł z tym nowym blogiem :D muszę tylko ułożyć jakiś plan :) w sumie to mam pomysły na dwa opowiadania i muszę zdecydować, które chcę zacząć pisać :D

      Usuń
    8. O mamo xD W mojej szkole planują utworzyć klasę sportową O.o Nigdy bym nie chciała :x 10 godzin w-f w tygodniu xd nie lubię w-f aż tak xD

      Tak Ci się tylko wydaje, że czegoś mu brakuje ;p mam jednak nadzieję, że dokończysz je na blogu :)

      Czekam, czekam :* Zjem wszytko, co podasz :D

      Usuń
    9. w-f jako taki nie jest aż tak fajny :) baaardzo dużo zależy od nauczyciela :D ale na treningach jest bosko xd a raczej było :/
      Dzisiaj robiłam faworki, może chcesz kilka? :D a tak serio to się zbieram, zbieram i nie mogę się zebrać :D cała ja :)

      Usuń
    10. A dupa rośnie ! xD hahaha :D
      Może jakiś film albo książka Cię natchnie? :)

      Usuń
    11. Oho :D kilka faworków nikomu jeszcze nie zaszkodziło :D zresztą ja codziennie ćwiczę więc wszystko pod kontrolą xd
      Czytam same kryminały i fantasy więc może mnie natchnąć do napisania jakiegoś fanfica :D a filmy raczej wojenne albo horrory :D chyba, że polecisz jakieś inne dobre? :)

      Usuń
    12. Ah, więc wolno Ci trochę zgrzeszyć :D

      Te gatunki chyba nie nakręcą Cię na romans :P
      "Trzy metry nad niebem" <3 ojoj :D Uwielbiam :D

      Usuń
    13. Każdemu czasem wolno :) "jeśli coś jest warte grzechu, to grzech nie spróbować" :D
      Na romans nie, ale na jakiś krwawy kryminał tak :D ale chyba nie chcę się zagłębiać w te gatunki, są zbyt trudne do pisania :)
      Oglądałam, ale mnie nie ruszają takie filmy :) wszyscy się nim jarają a w sumie to nic wyjątkowego :) ale nic, każdy lubi coś innego (to nawet bardzo dobrze) :)
      Raczej posłucham sobie starego dobrego Myslovitz, Coldplay i parę innych :D może to stanie się źródłem mojego natchnienia :D

      Usuń
    14. Hahah xD Dobre motto życiowe :P

      O jaa :D Z kosmosu chyba jesteś :D 'Ps. Kocham Cię' też mi się bardzo podobał *.*
      A horrorów nie lubię oglądać, bo chyba nie umiem :D śmieję się na nich bardziej, niż gdy oglądam komedię xD

      Usuń
    15. To motto mojej przyjaciółki :D moje to "Bez ryzyka w walce, nie ma chwały zwycięstwa" <3
      Tak jestem z Marsa :D słucham 30 seconds to mars :3
      To włącz sobie dobry horror o 1 w nocy jak jesteś sama w domu :D uwierz nie będzie Ci do śmiechu :D

      Usuń
    16. A tak późno to ja zasypiam oglądając horror :P i raczej nie mam okazji oglądać, jak jestem sama, ale wszyscy śpią, więc to prawie to samo :P
      Polecisz jakiś może? ;>

      Usuń
    17. Kobieto, za dużo mi tytułów do głowy przychodzi :D może Wzgórza mają oczy 1 i 2, Lśnienie, Milczenie owiec, Omen, Egzorcysta, Dziecko Rosemary, Hostel, Kostnica, Czerwona Róża, Koszmar z ulicy wiązów, Krzyk :D i wiele innych :)

      Usuń
    18. O lol :D powinnaś ograniczyć ;D ciekawe czy ci aktorzy bali się gdy nagrywali film xD ostatnio ktoś do mnie z takim pytaniem wyskoczył xD
      To jest dziwne bo oglądając horror niby się boisz chociaż i tak wiesz, że nie ma czego :D

      Usuń
    19. Ostatnio ograniczam :D raczej się nie bali bo na planie wszystko wygląda inaczej a później dodają efekty i jest lux xD
      Gorzej jest jak horror się skończy a Ty idziesz spać :) wtedy wyobraźnia zaczyna działać :D
      Napisałam coś, pochwalę się :D robię nowego bloga i ruszam z tym bo mam super pomysł na opowiadanie :D mam nadzieję, że niedługo będę mogła dodać posta pod nazwą Wróciłam :)

      Usuń
    20. Cieszę się, że wracasz do pisania <3 jesteś świetna ;)

      Usuń