niedziela, 9 czerwca 2013

Ogłoszenia i coś nowego

No więc tak: rozdziału nadal nie mogę skończyć :( wiem, że długo niczego nie dodałam i Was zawiodłam, ale po prostu nie mogę. Nie wiem co się dzieje :/ Postanowiłam, że nie będę robiła niczego na siłę, bo jak przyjdzie mi wena to rozdział sam się napisze :) Teraz pracuje nad Miniaturką, którą chciałabym dodać zamiast rozdziału. Powinna się Wam spodobać :D mi się już baaardzo podoba <3
Macie tu jakieś fragmenciki żeby nie było :)

-Nie, proszę tylko nie to, nie rób mi tego. Bez ciebie nie dam rady- młoda dziewczyna krzyczała zalewając się łzami.

-Kocham cię moja Isabel. Tylko moja.

-Byłam wtedy najszczęśliwszą osoba na świecie. Czułam, że nie ma żadnych barier, że z nim mogę zrobić wszystko.
Ale...

-Jesteś idiotą. Czy mógłbyś mi dać wreszcie spokój? Przez ciebie mam same kłopoty.

-Nic nie rozumiesz. Muszę to zrobić. Zabił mojego brata, a teraz przyszedł czas żeby się zemścić.

-Wiem, że już nigdy nie poczuję tego szczęścia, chociaż mam dopiero 23 lata.

To są tylko pourywane części. Nie są ułożone chronologicznie. Jeszcze nie wiem kiedy dodam całość. W środę mam ostatni sprawdzian w tym roku szkolnym (prawdopodobnie) więc będę miała czas na pisanie.
Pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądali. Jeszcze raz przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Nie stresuj się ;) odrobina przerwy dobrze Ci zrobi <3
    Czekam na Miniaturkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy następny rozdział będzie jeszcze w lipcu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żeby coś, ale stęskniłam się już za Twoim opowiadaniem <3 Pewnie nie tylko ja nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :) Wszyscy rozumiemy, że są wakacje i każdy chce z nich skorzystać ale pracowałaś nad miniaturką... Nadal jej nie widać...
    Pisanie na siłę nie ma sensu - a może warto by sobie wziąć kogoś do pomocy? :) Kogoś kto sklei Twoje myśli w całość?:)
    Czekamy na jakiś odzew z Twojej strony...
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń